Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu
Při nákupu zboží na internetu máte právo nepoškozené zboží v původním obalu do 14 dnů vrátit. Je nutné vrátit kompletní původní obsah zásilky včetně veškerého příslušenství, návodů či dárků.
Kam a jakým způsobem zboží vrátit?
- Zásilkovnou: Zboží zašlete na pobočku Nábytek GOLD, Sladkovského 1, Kolín, číslo pobočky 26723. Zásilku pošlete bez dobírky.
- Poštou: Zboží zašlete na adresu Lukáš Jirsa – IMLA.cz, U Křižovatky 608, 280 02 Kolín. Balíček pošlete bez dobírky.
- Osobně (po předchozí domluvě): Zboží vrátíte osobně na adresu U Křižovatky 608, 280 02 Kolín. Kontaktujte nás před tím na info@imla.cz nebo na 775 290 992, kde domluvíme podrobnosti.
Přiložte formulář pro vrácení zboží
Vytiskněte si formulář pro vrácení zboží a přiložte jej do zásilky. Alternativně můžete vyplněný formulář zaslat na náš e-mail.
Reklamace zboží
Vadné zboží můžete do 2 let od nákupu reklamovat. Doporučujeme vám s námi nejprve závadu konzultovat telefonicky nebo e-mailem na info@imla.cz.
Po předchozí domluvě nám zašlete reklamované zboží:
- Zásilkovnou: Zboží zašlete na pobočku Nábytek GOLD, Sladkovského 1, Kolín, číslo pobočky 26723. Zásilku pošlete bez dobírky.
- Poštou: Zboží zašlete na adresu Lukáš Jirsa – IMLA.cz, U Křižovatky 608, 280 02 Kolín. Balíček pošlete bez dobírky.
- Osobně (po předchozí domluvě): Zboží vrátíte osobně na adresu U Křižovatky 608, 280 02 Kolín. Kontaktujte nás před tím na info@imla.cz nebo na 775 290 992, kde domluvíme podrobnosti.
Přiložte reklamační formulář
Vytiskněte si reklamační formulář a přiložte jej do zásilky. Alternativně můžete vyplněný formulář zaslat na náš e-mail.
O průběhu reklamace vás budeme informovat telefonicky či e-mailem.